محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

صبح روز شنبه یک منبع آگاه اعلام کرد که تیم میلر به دلیل اختلافات با رایان رینولدز از کارگردانی قسمت دوم فیلم "ددپول" کناره گیری کرده است. تیم میلر هیچ قرارداد رسمی با کمپانی فاکس امضا نکرده بود اما انتظار میرفت که به عنوان کارگردان به فیلم بازگردد. بعد از موفقیت "ددپول" در باکس آفیس، کمپانی فاکس در ماه آپریل اعلام کرده بود که قسمت دوم این فیلم ساخته خواهد شد و حضور رایان رینلودز به همراه تیم میلر را تایید کرده بود. فیلم "ددپول" تبدیل به پرفروش ترین فیلم کمپانی فاکس در سال 2016 با فروش جهانی 786 میلیون دلاری شده بود. همچنین به عنوان هفتمین فیلم پرفروش سال 2016 و پرفروش ترین فیلم R-rated تاریخ شناخته شده است.

اکثریت عوامل تولید "ددپول" برای قسمت دوم تاییده شده بودند. رت ریس و پل ورنیک کار فیلم نامه را بر عهده دارند. "ددپول" نیروی تازه ای به  حرفه رایان رینلودز بعد از انتقاد هایی که از او برای حضور در "فانوس سبز" و "آر.آی.پی.دی." شده بود، بخشید و همچنین انیماتور و جلوه های ویژه میلر نیز در این فیلم مورد توجه قرار گرفته بود. "ددپول" علاوه بر موفقیت تجاری توانست نمره "84%" از منتقدان Rotten Tomatoes و همچنین نمره "A" از تماشاگران را دریافت کند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.