محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454


یازده سال از ساخت فیلم «بیل را بکش» می گذرد و کوئنتین تارانتینو اعلام کرد که قصد دارد قسمت سوم این فیلم را نیز بسازد، و داستانی نیز برای آن در سر دارد.

این فیلمساز مشهور آمریکایی  گفت: قطعا شانسی برای ساخت قسمت سوم آن وجود دارد. من و اوما تورمن از کار در کنار یکدیگر بسیار لذت می بریم و این یکی از دلایل قطعی ساخت قسمت سوم است.

 

تارانتینو افزود: من از کاراکتر تورمن خیلی کار کشیدم و می خواهم کمی زمان بهش بدهم. می خواهم فعلا او با دخترش وقت بگذراند.. می تواند فعلا از زندگی اش برای یک مدتی لذت ببرد.


او در ادامه گفت: «بیل را بکش» را خیلی بی احتیاط ساختم و یکی از رویایی ترین فیلم های من است. خیلی بیشتر از فیلم «پالپ فیکشن» دوستش دارم، فیلمی که بازیگرش در هواپیما شمشیر سامورایی در دست دارد بجای اینکه فنجان دست بگیرد و این خوب است.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.