محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454


تا به حال شایعاتی از فصل ششم شنیده‎ایم و تصاویر سر صحنه را از گوشه و کنار دیده‎ایم؛ دیگر نوبت آن است که خودِ کیت هرینگتون آتش گمانه‎زنی‎های زنده بودن جان اسنو را شعله ورتر کند.

مجله‎ی هلندی هومو  با هرینگتون مصاحبه‎ای داشته که در ادامه بخش‎های مهم آن در مورد سریال "بازی تاج و تخت" جدا شده است:
هرینگتون-"... خیلی نقش‎های خوبی وجود داشتند که به خاطر تعهدم به "بازی تاج و تخت" ردشان کردم. به همین خاطر این سریال برای من مثل شمشیر دو لبه می‎ماند. سعی می‎کنم به این قضیه زیاد فکر نکنم. نکته‎ی مهم این است که من دقیقا می‎دانم قراردادم چند سال طول می‎کشد-
مجله هومو :"یعنی چند فصل؟"
هرینگتون:" خب نمی‎توانم در این باره چیزی بگویم. فقط در همین حد که "بازی تاج و تخت" تا مدت‎ها عضو جدانشدنی زندگی من خواهد بود؛ احتمالا وقتی بازی من در این سریال تمام شود، سی سالگی را هم رد کرده‎ام! (او هم اکنون بیست و هشت سال سن دارد) چیزی که از آن اطمینان دارم این است، روزی که دیگر در "بازی تاج و تخت" حضور نداشته باشم، روزی است که خودم را زیر انبوهی از پروژه‎های سینمایی دفن خواهم کرد!".

بهتر است قبل از اینکه تصمیم نهایی را بگیریم و رسما اعلام کنیم که جان اسنو بر خواهد گشت، به جزییات این مصاحبه بیشتر توجه کنیم. اینکه هرینگتون همچنان با سریال قرارداد دارد لزوما بدین معنا نیست که کاراکتر جان اسنو دوباره در سریال حضور پیدا خواهد کرد. حتی ممکن است این حضور دوباره در قالب فلش‎بک یا جسد باشد!! اما هر چه باشد این حرفهای جدید هرینگتون خیلی با چیزهایی که بلافاصله بعد از قسمت آخر فصل پنجم گفت، تفاوت دارد. باید منتظر ماند و دید سرنوشت جان اسنو به کجا ختم می‎شود.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.