محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454


رابرت دنیرو ( Robert De Niro ) جمعه 27 شهریور با گریمی متفاوت در صحنه فیلمبرداری «جادوگر دروغ‌ها» حاضر شد.

بازیگر 72 ساله سینمای هالیوود برای بازی در نقش کلاهبردار 77 ساله که هم‌اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان است، موهای جلوی سر خود را تراشید. این بازیگر که تا کنون دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است، از چهار سال پیش برای بازی در این نقش برگزیده شده بود.
برنارد میداف یکی از بزرگترین کلاهبرداران مالی جهان است که با استفاده از ترفند پونزی در مدت ۱۵ سال در حدود ۶۵ میلیارد دلار کلاهبرداری کرد. این کلاهبردار در سال 2009 در دادگاه به تحمل 150 سال زندان محکوم شد.

در فیلم « جادوگر دروغ‌ها , The Wizard of Lies » میشل فایفر ( Michelle Pfeiffer ) در نقش همسر میداف ظاهر می‌شود. این فیلم به سفارش شبکه تلویزیونی HBO و با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته دایانا هنریکز خبرنگار نشریه نیورک‌تایمز ساخته می‌شود.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.