محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454



پوران درخشنده به خبرگزاری هنرآنلاین گفت: پیش‌ تولید فیلم تازه اش شروع  شده است و به زودی مراحل تصویر برداری شروع خواهد شد.

پوران درخشنده که این روزها درگیر تحقیق درمورد موضوع فیلم جدید خود است، در گفتگو با سایت هنرآنلاین درباره این فیلم و میزان تأثیرگذاری آن روی مخاطب بیان کرد: فکر می‌کنم این فیلم حتی بیشتر از فیلم “هیس دختران فریاد نمی‌زنند” جنبه جهانی داشته باشد. چرا که موضوع کاملاً برمی‌گردد به جایگاه انسان، شأن او و زندگی مشترک و اتفاقاتی که در این زندگی رخ می‌دهد.

درخشنده ادامه داد: در تمام دنیا این تعریف شبیه هم است و تنها انگاره‌های آن متفاوت هستند. اما تمام شدن این زندگی در همه جا به دلیل عدم درک درست یا نرسیدن به نقطه مشترک است. این روزها متأسفانه طلاق بسیار زیاد شده است و سعی می‌کنم بتوانم این موضوع را به شکل جهانی‌تری مطرح کنم تا مخاطب بیشتری داشته باشم.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.