محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

یک کاهن قرمز جدید به « بازی تاج و تخت » اضافه شد

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۲ ق.ظ

با افزودن یک کاهن قرمز دیگر به مجموع شخصیت‌های سریال «بازی تاج و تخت» 4 تئوری مختلف درباره اینکه این شخصیت چه معنی‌ای می‌تواند داشته باشد، مطرح شده است

به نقل از بانی فیلم، سریال محبوب «بازی تاج و تخت» تا سال 2016 روی آنتن بازنمی‌گردد، اما تهیه‌کنندگان سریال برای تکمیل مجموعه بازیگران فصل بعدی مشغول هستند. به این ترتیب، مِلانی لیبور در نقش «کاهن قرمز» برای بازی در فصل بعد انتخاب شده. ملیساندر دیگر تنها نیست. اما این پیروی جدید رولور خدای آتش و نور چه نقشی در داستان خواهد داشت؟ این‌ها چند تئوری محتمل هستند.

1: لیبور نسخه‌ تغییر جنسیت داده شده شخصیت «موکورو» است.

کسانی که مجموعه کتاب‌های «نغمه یخ و آتش» را نخوانده باشند با این شخصیت آشنایی نخواهند داشت چون او در سریال دیده نمی‌شود، اما در کتاب «رقصی با اژدهاها» کاهن اعظم رولور یک کاهن مذکر را برای کمک رساندن به دنریس می‌فرستد که موکورو نام دارد. موکورو برای رسیدن به شهر کارث سوار کشتی می‌شود اما چون بهتر از ملیساندر می‌تواند شعله‌های آتش را بخواند، از قبل می‌داند به مقصدش نخواهد رسید. به جای کارث، کاهن قرمز به توفانی که پیش‌بینی‌اش را کرده بود برخورد می‌کند، به دریا می‌افتد و در نهایت سر از ناو دریایی ویکتاریون گرِی‌جوی درمی‌آورد.

2: معبد رولور در اولدتاون حالا با پایان فصل قبل می‌دانیم سم و گیلی به سمت اولدتاون در حرکت هستند. می‌دانیم معبد خدای قرمز در اولدتاون قرار دارد. اگر سم بخواهد از گذشته ملیساندر پرده بردارد نیازمند فردی با اطلاعات است و شخصیت جدید می‌تواند همین فرد باشد.

3: به جای اینکه کاهن اعظم بگوید دنریس، آزور آهای است، یک کاهن اعظم مونث خواهیم داشت

در داستان‌های کتاب، کاهن اعظم بِنِرو در شهر وولانتیس زندگی می‌کند و همه از قدرت او می‌ترسند. او کاملا مطمئن است که دنریس فرد منتخب دین آن‌هاست و پیروانش را هم تشویق به حمایت از او می‌کند. تیریون و واریس فصل گذشته شاهد وعظ یکی از کاهن‌های سرخ بودند و این یک حادثه نبود. ما با رهبران معبد خدای چند صورته آشنا شدیم، شاید وقتش باشد دین بزرگ دیگر این دنیای خیالی رهبرش را آشکار کند.

4: قرار است برویم به آشای احتمال وقوع این تئوری از همه کمتر است چون حتی داستان کتاب‌ها هم تا شهر آشای که مردمانی عجیب دارد پیش نرفته است. اما این منطقه زادگاه آیین رولور و خانه زن سرخ‌پوش ساحره است. اما می‌توان گفت تاریخ گذشته «بازی تاج و تخت» تا حدی به این مکان وابسته و مرتبط است که بالاخره سازندگان سریال زمانی به آن سر خواهند زد.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.